گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد
بازديد : 4838

گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد 1


هفته سوم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 12 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، تهران، تبریز، کرج و کاشان پیگیری می شود که پیکان قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال در جدالی سخت به مصاف بازرگانی جواهری خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران فردا یکشنبه با شش دیدار در حالی پیگیری خواهد شد که تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول این رقابت ها قرار دارند.
در یکی از مهمترین بازیهای این هفته تیم والیبال جواهری گنبد که دو پیروزی در دو هفته گذشته به دست آورده، میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم والیبال لیگ برتر ایران است. شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در حالی مهمان جواهری هستند که با 4 امتیاز در رتبه چهارم هستند و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.
شهر گنبد که در چند سال گذشته خاطره خوشی از حضور نمایندگانش در لیگ برتر والیبال ندارد، امسال شاهد حضور شگفت انگیز شاگردان بای محمد دوجی سرمربی بازرگانی جواهری است که دو پیروزی متوالی به دست آوردند. به همین دلیل بازیکنان جواهری با انگیزه دو چندان به مصاف پیکان می روند و هواداران این تیم نیز شرایط سحتی را برای تیم مهمان مهیا خواهند کرد تا شاید خاطرات خوش سالیان دور والیبال این شهر دوباره زبان زد همه شود.

باریج اسانس دیگر تیم شش امتیازه جدول این هفته در کاشان میزبان شهرداری زاهدان است. شهرداری زاهدان که هدایت آن را حمید موحدی بر عهده دارد، 10 روز است از شهر خود دور هستند. این تیم در راه بازگشت از تبریز به زاهدان، به کاشان می رود تا در سومین بازی خود به مصاف شاگردان مصطفی کارخانه برود. به نظر می رسد بازیکنان شهرداری زاهدان انگیزه خاصی برای پیروزی در ست نخست دارند و اگر تیم باریج اسانس در ست اول بازی اقتدار خود را به حریف دیکته کند، شاید بتواند به پیروزی دست یابد.

تیم کاله مازندان که در هفته دوم در تهران مغلوب پیکان شد، این هفته در سالن غدیر ارومیه بازی سختی در برابر شهرداری این شهر خواهد داشت. شاید بازیکنان کاه به دلیل شکست در بازی نخست خود در لیگ برتر روحیه مناسبی نداشته باشند و همین موضوع کار بهروز عطایی سرمربی کاله را سخت می کند که می بایست آنان را آماده جدالی احتمالا سنگین در حضور تماشاگران انبوه کند. از سوی دیگر شاگردان ابراهیم وطن پرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه هفته پیش در برابر متین مغلوب شدند و برای دور نماندن از تیم های صدر جدول باید در مبارزه با کاله پیروز شوند.

تیم های نوین کشاورز و میزان مشهد که در حال حاضر با یک امتیاز به ترتیب در رتبه های نهم و دهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند، در هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در تهران به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم دو شکست در پرونده خود دارند و این هفته فرصت مناسبی است که یکی از آنان یک پیروزی کسب کند، اما پیش بینی پیروز میدان سخت است. چراکه هر دو تیم از نظر فنی و انگیزه بازیکنان در یک سطح هستند. میزبانی نوین کشاورز تنها امتیاز برتر شاگردان مسعود آرمات سرمربی این تیم در برابر تیم میزان مشهد با هدایت جبار قوچان نژاد است.

تیم متین ورامین در دومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال مهمان تبریزی ها است. این تیم در بازی نخست شهرداری ارومیه را در ورامین شکست داد. قضاوت در باره سطح فنی تیم متین هنوز زود است، اما این تیم از تجربه "دنیله بانیولی" سرمربی ایتالیایی خودش بهره می برد که در مدت عمر والیبالی اش جام قهرمانی های متعددی در ایتالیا و روسیه بالای سر برده است. از سوی دیگر شهرداری تبریز با هدایت حسین معدنی دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و یکی از سه تیم شش امتیازی این رقابت ها است. بنابر این در این دیدار که از امتیاز میزبانی برخوردار است با تمام توان به مصاف متین خواهد رفت.

تیم والیبال سایپا که  با بازیکنان جوان خود و با هدایت فرهاد نفرزاده در هفته سوم لیگ برتر والیبال میزبان نماینده بندرعباس در کرج است. این تیم از دو بازی قبلی خود (یک برد و یک شکست) تنها دو امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول این رقابت ها قرار دارد.
این در حالی است که تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در قعر جدول این رقابت ها است و ادامه این روند می تواند انگیزه بازی و پیروزی را از شاگردان محمدرضا دامغانی برای ادامه رقابت ها بگیرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال سال 93 جام "ولایت" به قرار زیر است:
گنبد، بازرگانی جواهری گنبد –پیکان تهران ، ساعت 17:15
ارومیه، شهرداری ارومیه – کاله مازندران ، ساعت17
تهران، نوین کشاورز –میزان مشهد، ساعت17:45
تبریز، شهرداری تبریز –متین ورامین، ساعت17
کرج، سایپا البرز –آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت18
کاشان، باریج اسانس کاشان - شهرداری زاهدان، ساعت17:30




موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف